Оптимизация на сайтове

Сео Процес

Процесът на СЕО оптимизация включва:

  1. Маркетинг анализ

    За да е успешна една СЕО кампания, тя задължително трябва да започне с маркетинг анализ. Този анализ включва:

    • Анализ на индустрията – изследване на фирмите във Вашата сфера, представили дейността си в интернет;
    • Анализ на конкуренцията – проучване на начина на рекламиране на Вашите конкуренти;
    • Изследване на ключовите думи, с цел постигане на по-добри резултати при търсене;
    • Определяне на целите на СЕО кампанията;
    • Отчет и съставяне на план за действие за развитие и поддържане на добър онлайн имидж.
  2. Работа по сайта

    Един уеб сайт трябва да бъде изграден по начин, който би му помогнал за по-добро индексиране от търсещите механизми:

    • Полагане на правилни основи на сайта. Към тези основи се включват:
      • Заглавие на страница – първото нещо, с което можете да привлечете евентуални потребители;
      • Ключови думи и описания;
    • Изграждане на добра структура на сайта:
      • Анализ на категориите;
      • Анализ на URL адресите и нивата на връзките, помагащ за по-доброто индексиране от търсачките;
      • Подобряване на навигацията, за по-лесно достигане на вътрешните страници в сайта.
    • Работа по оптимизиране на съдържанието
      • Текста в сайта – подобряване на текста, чрез включване на ключови думи, нова и актуална информация
      • Снимки – използване на изображенията с цел увеличаване на трафика;
      • Вътрешни линкове за по-лесно достигане на определени страници.
    • Работа по кода на сайта
      • Robots.txt;
      • Sitemap – изграждане на карта на сайта;
      • Microfirmats;
      • Социални мрежи – отпимизиране на кода за социалните мрежи;
      • RSS маркенинг;
  3. Работа извън сайта

    Онлайн рекламиране на сайта. Тя се осъществява чрез:

    • Изграждане на линкове към директории – качествените уеб директории могат да препратят клиенти към Вашия сайт;
    • Писане на статии – не се ограничавайте само до текста, описващ фирмата Ви и предлаганите от нея услуги. Направете я популярна чрез:
      • Създаване на блог в сайта – добрите текстове увеличават не само посещаемостта, но и доверието на читателите към сайта(бизнеса) Ви;
      • Създаване на външен блог, чрез който да информирате за дейността си.
    • Изработка на банери
    • E-mail кампании
        Сайтове за обяви
  4. Оптимизация за социални мрежи

    Искате ли да Вашите потребители да харесват услугите Ви? Научете се как да използвате различните социални мрежи, за да популяризирате бизнеса си. Споделете ги чрез:

    • Facebook
    • Google +
    • Twitter
    • You tube
    • LinkedIn
    • Blogger
    • Споделяне на презентации
  5. Вертикална оптимизация

    Дълбоко, вертикално оптимизиране и поддръжка на сайта

    • Оптимизиране за локално търсене – голяма част от потребителите в интернет търсят локални резултати
    • Търсене по снимки – колкото и странно да звучи, изображенията също могат да доведат посетители в сайта Ви
    • Търсене по продукти
    • Новини – чрез актуалната информация показвате на клиентите си, че данните в сайта Ви се обновяват непрекъснато
    • За видео
  6. Измерване и отчетност

    Знаете ли колко хора Ви посещават и защо?

    • Отчет на посещенията – проучване относно ежедневния брой посетители на сайта Ви
    • Отчет на линковете – чрез този отчет можете да видите колко от Вашите посетители са разбрали за Вас от други уеб източници
    • Отчет на конкуренцията
    • Предефиниране на стратегия – за да можете да задържите и случайно стигналия до сайта Ви интернет потребител

Банер SEO

... от нашия SEO Блог

Бързи SEO Съвети... видео