Интернет маркетинг: Как да изградите доверие към своя продукт?

снимка маркетинг

Вече имате сайт с продуктов каталог или функциониращ онлайн магазин. Но, въпреки че уеб сайта ви е добре оптимизиран, излиза на първите места в търсачките и има твърде голям брой посещаемост на ден, продажбите, които реализирате чрез него, са учудващо малки. Причината със сигурност не би могла да е финансова – цените ви не са големи, повечето от стоките или услугите ви са с промоционални отстъпки. И все пак…

Няма как да реализирате продажби, ако първо не сте изградили доверие в потенциалните си клиенти. А, ако доверието между хората се изгражда чрез техните взаимоотношения, то доверието в онлайн пространството се базира на солидната и обоснована информация. Информация, която под формата на статии или новини можете да споделите със своите читатели в специален блог, директория за статии или социални мрежи. Информация, която ще запознае евентуалните Ви клиенти с предимствата на стоките Ви и гаранциите за качеството им. Информация, която ще докаже по безспорен начин необходимостта от Вашите услуги за обикновения интернет потребител. И не на последно място – информация, имаща потенциала да донесе приходи на Вашия онлайн бизнес.

Може би, ако сте дистрибутор на вече утвърдена на пазара марка смятате, че това не Ви е нужно, защото можете просто да подчертаете ролята си на официален партньор на фирмата-производител, и, вмъквайки кратка информация за характеристиките на продуктите й, да гарантирате пред бъдещите си клиенти оригиналния и качествен произход на предлаганите стоки. Не, че е лошо да използвате такава стратегия. Но определено тя не е най-добрият подход за Вашия онлайн бизнес.

Не трябва да мислите, че популярната марка на производителя непременно би донесла успех и на Вашия бизнес, защото, ако фирмата, която представлявате, отделя средства за маркетинг, то тя го прави, за да популяризира своята дейност, а не Вашата. Затова и, искате ли да постигнете нейната известност, на свой ред и Вие рекламирайте в интернет. И то не само с цветни рекламни банери, отвеждащи чрез кликане интернет потребителите в сайта Ви, но и чрез публикуването на информативни статии, свързани с Вас, с дейността Ви и продуктите, които предлагате.

Защото най-важната част от маркетинга на дадена стока или услуга е популяризирането на продукта чрез изграждане на доверие към производителя и търговеца.

Можете ли да създадете такова доверие у Вашите клиенти? Ние, от SEO Xela можем да го направим вместо Вас. Просто ни се доверете. Резултатите могат да надхвърлят Вашите очаквания.

Image courtesy of Marketing Text / FreeDigitalPhotos.net

Банер SEO

СЕО инструменти

  • Google Adwords
    Този СЕО инструмент за оптимизация се използва за изследване на ключови думи, анализ на търсенето и изследване на...
  • Проверка на Page Rank на сайта
    Този СЕО инструмент се използва от Google за оценяване на уеб страниците. Page Rank на даден уеб сайт може да бъде от 0 до...
  • SEO Browser
    Чрез този СЕО инструмент можете лесно да проверите как търсачките виждат вашия сайт. Това може да ви е от полза за да...

Бързи SEO Съвети... видео