“Black Hat” СЕО техники при оптимизация на сайт

снимка на хакер

Някои хора вярват, че в уеб пространството целта оправдава средствата. Има много начини за СЕО специалистите да измамят търсещите машини, за да подобрят позициите на уеб сайтовете, но тези резултати обикновено не са за дълго.

Един от тези методи е пренасищане на съдържанието на уеб страниците с определени ключови думи. Обикновено оптимизаторите ги поставят в края на страницата, където повечето посетители не ги виждат. Също така се използва техниката “невидим текст”, т.е. цветът на текста е много близък до този на фона на страницата. Търсачките индексират този текст, дори да е невидим за потребителите на сайта. Някои търсещи машини (като Google) идентифицират и игнорират тези “невидими текстове”.

Някои СЕО оптимизатори включват неуместни ключови думи за да надхитрят търсачките и да генерират по-голям трафик към сайта. Те изследват кои са най-търсените ключови думи и фрази и ги включват в уеб страниците. По този начин сайтът се индексира от търсачките и заема предни позиции по тези думи. Потребителите обаче бързо напускат сайта, след като разберат , че няма нищо общо с това което търсят.

Друга техника е пренасочването на посетителите на сайта към други страници. СЕО специалистите създават обикновена страница, която включва търсени ключови думи и фрази, за да постигнат добри позиции. Страницата обаче пренасочва потребителите към друга уеб страница, която няма нищо общо, с това, което се търси. Това също се прави с цел увеличаване на трафика към сайта.

Друга хитрост е дубликиране на страници и дори на цели сайтове. СЕО оптимизаторите създават сайт с много добри позиции при търсене, след което го дубликират, като се надяват и двата да са с добри позиции. Това се прави периодично като целта е да се избутат другите резултати и да се елиминира конкуренцията. Повечето търсещи машини, сред които и Google, вече разпознават такива уеб сайтове с еднакво съдържание и дори наказват за това.

Продажбата на линкове е доста популярна СЕО техника за подобряване на позициите на сайта и “Page Ranka”(PR) на страницата. Търсещите машини проверяват за линкове, водещи към саайта и според тях определят и PR на съответната страница. Оптимизаторите купуват линкове от други сайтове с цел увеличаване на PR на сайта.

Друг често срещан трик е създаването на колекция от уеб сайтове или т.нар. “ферми за линкове”, които съдържат линкове помежду си.

Тези методи за оптимизиране на един сайт могат да подобрят позициите му при търсене, но това обикновено е само временно, а никой не иска това. Затова трябва много внимателно да избирате кой и как ще оптимизира сайта Ви.

Image courtesy of Icon Stock Image / FreeDigitalPhotos.net

 

Банер SEO

СЕО инструменти

Бързи SEO Съвети... видео