Оптимизация на текста в сайта

Защо съдържанието на един сайт е важно за търсачките?

Ако малко сте се запознали с нашия сайт и нашите възгледи за правилното оптимизиране на сайтове, сигурно вече сте разбрали, че за нас най-важното нещо за един уеб сайт е даде допълнителна стойност на неговите потребители. И един от начините това да стане е, като се оптимизира неговото съдържание.

Под съдържание разбираме текст, снимки, видео... Всяко едно от тези неща може да допринесе за правилната SEO optimization, извинете SEO оптимизация на уеб сайта Ви :)

И едно от най-важните неща е Текстът на Вашия сайт.

Както казват СЕО оптимизаторите: “Content is King” (“Съдържанието е цар”), а ние допълваме: “...и винаги ще бъде”.

Защо текстът е толкова важен?

Според Амит Сингал (Google), алгоритмите за качеството имат за цел, чрез намаляване класацията на нискокачествено съдържание, да помагат на хората да намерят висококачествени сайтове.
Накратко, стандартите за качествено съдържание могат да бъдат представени чрез следните въпроси:seo тексстове и съдържание

  • Достоверна ли е информацията, представена в сайта?
  • Какъв е авторът на текста и доколко е запознат с темата, по която пише?
  • Ако сайтът е на здравна тематика, бихте ли се доверили на съветите му?
  • Научавате ли нещо ново от представената информация?
  • Текстът съдържа ли прекомерно голямо количество реклами, отвличащи вниманието и пречещи да се разбере основното съдържание на статията?
  • Смислени и полезни ли са текстовите материали или са кратки и несъществени съобщения?
  • В стремежа си да подчертае определени ключови думи, авторът на текста не прекалява ли с тях?
  • Авторско ли е съдържанието, или присъства и другаде в мрежата, но с разместени думи и изрази?

Ако посочените по-горе въпроси Ви тревожат – ние можем да Ви помогнем със съдържанието на текста за сайта Ви
А сега да се върнем на: “Защо е важно?”

Важно е, защото търсачките се фокусират върху това да дадат най-доброто съдържание на своите клиенти.

Ако не го правят добре, те няма да съществуват. Ако дават само платени резултати в своите търсения, пак няма да съществуват.
Затова към успеха няма пряк път.
Но знаете ли какво се случва в действителност?
По-малко от 10 % от нашите клиенти бяха готови да инвестират в качествено съдържание (нали знаете: “Ще го напише секретарката” или още по-лошо:
Ще взема нещо оттук-оттам, от интернет и ще сглобя някакъв текст – и без това никой не го чете”, защото “не мога и затова да плащам”).

А знаете ли каква е другата, истинската действителност?

  • 42% от клиентите казват, че блоговете повлияват върху решението за покупка. Не вярвате – ОК, как тогава избрахте хотела за Вашата последна почивка? Не прочетохте ли нищо за него и не видяхте ли нито един коментар за обслужването или цените му? (за коментарите и споделянето ще пишем при социални медии...)
  • 57% от фирмите са намерили нови клиенти чрез своя блог
  • 61% от клиентите са по-благосклонни към покупка от фирми, които дават custom content (потребителско или допълнително съдържание за фирмата, което може да се съдържа както в самия уеб сайт, така и в различни тематични блогове, форуми или социални мрежи).

Данните от горното изследване са взети от Brafton Infographic: Why Content for SEO?

Решите ли да оптимизирате сайта си, е важно да обърнете внимание и на социалните мрежи и блоговете. Възползвайте се от предимствата да рекламирате дейността си и в тях. Пишете уникални текстове, без да плагиатствате, като предлагате по-скоро информативни, отколкото натрапчиво рекламни послания. Ако не можете да отделите време за това, обърнете се към нас.
Ние знаем как да напишем една статия така, че да бъде полезна и предпочетена както от потребителите, така и от търсачките.
Оптимизация на текста в сайта е част от

Най-новата статия за Оптимизация на текста в сайта

снимка на хакер
“Black Hat” СЕО техники при оптимизация на сайт

Задайте въпрос! Ние отговаряме...

Бързи СЕО съвети (видео)

Всяка SEO Кампания започва с изследване на пазара, конкуренцията, ключовите думи и фрази. Това допринася за по-бърза оптимизация на Вашия уеб сайт...

начуте повече...

Важен етап в СЕО оптимизацията на един сайт е още при изграждането му да се положат стабилни СЕО основи- Page title, meta описание, url адреси и лесна за използване навигация...

начуте повече...

Външното СЕО на сайта се прави в един по-късен етап от оптимизацията на сайта и включва дейности като регистрация, изработка на банери, блог статии, email маркетинг...

начуте повече...

Споделянето на информация в социалните мрежи е печеливша стратегия за рекламиране в мрежата, независимо на кои позиции е сайта Ви при търсене...

начуте повече...