Изследване на ключовите думи

Искате да направите оптимизация на вашия уеб сайт, така че google да го намира. Започнете с ключовите думи.

Нека набързо да разгледаме как работи една търсачка. Ако разберете това, Вие ще имате една солидна основа, позволяваща Ви да издигнете сайта си в начални позиции.

Три свързани софтуера:

Всяка търсачка се състои от три софтуера, които работят заедно:

  • Спайдър софтуер (“паяк”) - неговата роля е да обхожда интернет, да намира нужните страници и да ги индексира в търсачката;
  • Индексиращ софтуер - събира всичко, което “паякът” е намерил, анализира информацията и я съхранява, свързвайки смислово всички линкове;
  • Софтуер за заявка - той прави заявките или, казано по просто, когато напишете например “шоколадови бонбони” в google, този софтуер изкарва резултатите за "шоколадови бонбони", а не за "палачинкова торта" :)

Но да не отегчаваме с повече техническа информация :)

Какво е необходимо да разберете за търсачките, за да може да изкарате сайта си на първа страница в google (и другите търсачки)?

Търсачките Ви предоставят най-добрите резултати. А най-добрите резултати за един потребител са тези, които са релевантни (свързани максимално със зададеното търсене). И това не е всичко – с цел да Ви представят качествено потребителско преживяване (User Experience), търсачките търсят не просто текст, а качествен текст; не просто някакви уеб сайтове, а качествени уеб сайтове, отговарящи на определени стандарти и изисквания.

Също така търсачките искат да Ви предоставят първо най-добрите сайтове - тези които отговарят на определени стандарти и изисквания за да са сигурни, че ще Ви предоставят най-добър User Experience.

И в тази връзка, знаете ли защо ние можем да Ви помогнем при оптимизацията на сайта Ви?

Освен, че можем да създадем красив и функционален уеб сайт, ние знаем и каква е основата на всяка SEO оптимизация за търсачки – “златните” правила при ключовите думи : ключови думиСЕО Анализ - ключови думи и фрази

  1. Ключови думи, свързани с Вашия бизнес
    Преди всичко, използваните ключови думи трябва да са свързани с Вашата дейност. Защото тайната на успеха не е да имате много трафик, а да имате целеви трафик. Затова и, избирайки внимателно всяка една от Вашите ключови думи, ние я изследваме и търсим думи, подобни на нея, докато намерим всичките златни ключови думи и изрази и ги групираме по категории.
  2. Думи с достатъчно “търсене” в мрежата
    На следващо място, използваме думи с достатъчно “търсене” в мрежата. Голяма част от фирмите с учудване разбират, че някои от ключовите думи, които предлагат, имат незначителен трафик. Заслепени от работата си, те мислят, че и техните клиенти са наясно с термините, които използват, за да опишат дейността си. Но това далеч не е така - “какаов сладолед” може да звучи по-точно като обозначение, но “шоколадов сладолед” е по-лесен за възприемане и по-търсен от потребителите :)
  3. Думи с относително малка конкуренция
    Залагаме на думи с относително малка конкуренция. Знаем, че няма как всички, определящи продукта си като “опаковка за подарък” например, да излязат на първо място в търсачките при търсене по тези ключови думи. Дори и първата страница на google е ограничена до 10 позиции. Затова не очаквайте от нас да Ви определяме с шаблонни термини – нашата работа е да Ви направим да изпъкнете и да се откроите сред другите. И бихме Ви предложили не “опаковка за подарък”. А “хартиена опаковка” :)
  4. Включване на комерсиални думи
    Обикновено ключовите думи се делят на информационни и комерсиални. И въпреки, че първите са по-често използвани при търсенето, те водят до продажба много по-рядко от комерсиалните думи. Ако например Вашият бизнес е свързан със строителство и голяма чест от потребителите могат да Ви потърсят с „PVC дограма” – това ги информира за дейността на фирмата; но, ако Ви открият с думите „PVC дограма цена”, това Ви поставя в много по-добра позиция, защото предполага търсене с цел покупка на продукта, който предлагате.

Как да подберете правилните ключови думи?

Понеже вече знаете златните правила при избора на ключови думи :), накратко ще споделим с Вас и нашия модел за това как подбираме наистина важните думи:

  1. Избираме основни и съществени ключови думи, характеризиращи сайта;
  2. Предварително проучвайки тези думи, ние отчитаме не само използването им от конкуренцията, но и ежедневният брой на търсенето им в интернет, което гарантира, че избраната дума няма да бъде лишена от смисъл за целите на SEO оптимизацията, като “храна” например;
  3. След като вече сме проучили ключовите думи и фрази за сайта, избираме списък с най-подходящите, оптимизирайки с тях всяка от страниците в уеб сайта;
  4. Понякога, с цел постигане на по-добро търсене спрямо цялото съдържание на сайта, се налага да променим домейна (името на сайта), URL-адресите и заглавията на интернет страниците му.

Спазвайки този модел при всеки възложен проект, ние оптимизираме всяка една от страниците на уеб сайта за максимално търсени (релевантни) ключови фрази или думи. Това е и една от причините клиентите ни да са на едни от челните места в google.

Как да сте сред първите в google и другите търсачки?

Достатъчно е просто да се свържете с нас, за да започнем работа по създаването и поддържането на Вашия онлайн имидж. Доверете ни се. Ние знаем как да го направим.

Изследване на ключовите думи е част от

Най-новата статия за Изследване на ключовите думи

снимка на хакер
“Black Hat” СЕО техники при оптимизация на сайт

Задайте въпрос! Ние отговаряме...

Бързи СЕО съвети (видео)

Всяка SEO Кампания започва с изследване на пазара, конкуренцията, ключовите думи и фрази. Това допринася за по-бърза оптимизация на Вашия уеб сайт...

начуте повече...

Важен етап в СЕО оптимизацията на един сайт е още при изграждането му да се положат стабилни СЕО основи- Page title, meta описание, url адреси и лесна за използване навигация...

начуте повече...

Външното СЕО на сайта се прави в един по-късен етап от оптимизацията на сайта и включва дейности като регистрация, изработка на банери, блог статии, email маркетинг...

начуте повече...

Споделянето на информация в социалните мрежи е печеливша стратегия за рекламиране в мрежата, независимо на кои позиции е сайта Ви при търсене...

начуте повече...